[linux] Virtual machine workstation+games

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Listopad 27 12:44:19 CET 2005

Nainstaluj v Debiane hry ako su sokoban, gnuchess (sachy) a podobne
logicke hry, aspon si dieta bude rozvijat logicke myslenie. ;-)

A tym padom nemusis riesit ziadne WinXP, dualboot a podobne.

Ale asi som ti velmi nepomohol. ;-)

rajo