[linux] zariadenie sr0?

Neděle Listopad 27 13:00:19 CET 2005

On 25.11 08:16, mior na psg.sk wrote:
> No asi to bude tak, ako vravis, len ma trapi, ze dmesg vypisuje sr0, ale v
> /dev je len scd0 linkovane na cdrom a cdrecorder....

zariadenia /dev/sr* boli nahradene /dev/scd* ktore davaju viac zmyslu.
MAKEDEV preto po novom vytvara scd* a sr* su len symlinky.
vid Documentation/devices.txt

> Tak zkadial dmesg vzal to sr0?

pretoze retazce v kerneli este neboli vsetky updatnute.
musis si uvedomit ze tieto retazce su v kerneli zakodovane natvrdo a kernel
netusi ako to bude vyzerat u teba na filesysteme
"Where do you want to go to die?" [Microsoft]