[linux] Virtual machine workstation+games

linux nooby linuxnooby na inMail.sk
Neděle Listopad 27 13:13:24 CET 2005

ahoj ....

co tak pouzit VMware ??? je to sice komercny soft ale da sa urobit to ze v nom nainstalujes winxp potom odynstalujes komercny a z domovskej stranky stiahnes VMplayer ktory je ZDARMA a v nom pustis winxp a tvari sa to ako normal system .....

ale asi som moc nepomohol co...;-(((

uvediem priklad
mam doma suse 10.0 ale moj scanner HP3770 s podporou scannovania negativov nema driver pod linuxom tak som nainstaloval VMware win2000 a ten zapinam len ked chcem scannovat a toto vsetko mi facha zo SUSEany..;-)))