[linux] Nova stranka SKLUGu

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Neděle Listopad 27 14:06:19 CET 2005

Ahoj,

On Thu, Nov 24, 2005 at 06:25:48PM +0000 or thereabouts, Jan Sarenik wrote:
> adresu sr `zavinac' sklug `bodka' sk (SR == Spravna Rada.),
> co je primarna adresa urcena pre komunikaciu SKLUGu ako obcianskeho
> zdruzenia[*].
> [*] Kto ma dobru fantaziu, iste si vie predstavit, ako si velky ujo
>     SKLUG cita maily a potom na ne odpoveda... Spomenuta adresa je
>     mailinglist clenov spravnej rady + reviznej komisie SKLUGu, takze
>     niekto urcite odpovie.

  Nie ze by som vam do toho chcel kecat, ale je sr@ spravny ciel pre
  komentare ohladne redesignu www stranky? Je to trosku uchylne. Nieco
  ako keby som komentare ohladne noveho loga a stranky freebsd pisal
  miesto freebsd-www@ na re@, pricom prve je urcene na veci okolo www,
  druhe je release engineering team. Alebo keby si mal vo firme adresu
  vedenie@ a chodili by tam manazmentu maile, ktore patria do
  techsupport na . Byt clenom SR alebo reviznej komisie, asi ze ti
  nepodakujem.

  Hm.

--
Martin Hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * https://aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"