[linux] Nova stranka SKLUGu

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Neděle Listopad 27 14:56:24 CET 2005

On Sun, Nov 27, 2005 at 02:06:19PM +0100, Martin Hudec wrote:
> Ahoj,

>   Nie ze by som vam do toho chcel kecat, ale je sr@ spravny ciel pre
>   komentare ohladne redesignu www stranky? Je to trosku uchylne. Nieco
>   ako keby som komentare ohladne noveho loga a stranky freebsd pisal
>   miesto freebsd-www@ na re@, pricom prve je urcene na veci okolo www,
>   druhe je release engineering team. Alebo keby si mal vo firme adresu
>   vedenie@ a chodili by tam manazmentu maile, ktore patria do
>   techsupport na . Byt clenom SR alebo reviznej komisie, asi ze ti
>   nepodakujem.

Nuz nepisal to tam svojvolne, ale po dohode so SR. Bolo by dobre, keby
podobne vei nechodili na jedineho cloveka, ktory tuto zaplavu nezvladne
alebo popripade odstupi a tym padom maily prestanu chodit na spravneho
cloveka. Navyse kedze stranku robi clen spravnej rady, tak je to aktualne
a o zmenach v obsahuby mala vediet cela spravna rada.

		SAL