[linux] pl2303 & nabijanie

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Neděle Listopad 27 18:50:59 CET 2005

zdravim este raz... mam este taky problem... pripojenie mi bezi cez gprs
a mobil (Siemens CF62) mam ku kompu pripojeny pomocou kabla s
prevodnikom pl2303...
Problem je v tom ze ked sa mobil nenabija tak mi dlho nevydrzi... avsak
nabijanie je riesene programom dodavanym od vyrobcu  s poetickym nazvom
Charger.exe, ktory vo windoze nejako zahadne zapne nabijanie mobilu...to
potom funguje az kym kabel neodpojim od PC (mozem aj rebootovat)...potom
ked ho odpojim a zase zapojim tak musim zase rebootovat do windoze a
zapnut nabijanie... je to vrcholne neprakticke, hlavne ked mam v Linuxe
nieco rozbehnute (najmae preto ze doma fungujem ako router (-: )...
takze teraz som obmedzeny a kabel nemozem odpajat... navyse vzdy pred
zapnutim Linuxu musim na chvilu nabootit woknouz... Neviete ci existuje
nejake nabijacie riesenie pre Linux?
Mam pocit ze nastavenim USB zariadenia do vysokoprikonoveho rezimu to
asi nie je, pretoze napriklad prave teraz kym sa nabija hlasi usbfs
odber do 100 mA...
googlit som skusal az po nejaku 10. stranu s uz neviem akymi vsetkymi
kombinaciami hladanych slov co by sa toho mohli tykat a nic som
nevypatral...
PLS HLP! (-:

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.