[linux] Nova stranka SKLUGu

Jan Sarenik jasan na x31.com
Neděle Listopad 27 19:48:25 CET 2005

Ahoj!

>   Nie ze by som vam do toho chcel kecat, ale je sr@ spravny ciel pre
>   komentare ohladne redesignu www stranky? Je to trosku uchylne. Nieco
>   ako keby som komentare ohladne noveho loga a stranky freebsd pisal
>   miesto freebsd-www@ na re@, pricom prve je urcene na veci okolo www,
>   druhe je release engineering team. Alebo keby si mal vo firme adresu
>   vedenie@ a chodili by tam manazmentu maile, ktore patria do
>   techsupport na . Byt clenom SR alebo reviznej komisie, asi ze ti
>   nepodakujem.

To co pises ma logiku. Ide len o to, ze vytvaranie zaujimavo znejucich
aliasov, ktore sa v konecnom dosledku ajtak presmeruju len na sr@ je
momentalne podlamna zbytocne, ajked ano, mohlo by sa to neskor vyuzit
na plynuly prechod adresy dajmetomu suport@ na inych ludi.

Nieje to akutne, takze to hned riesit nejdem, ale dakujem za navrh
pomocou ktoreho som si mohol uvedomit vyznam takychto "vseobecne
znejucich" adries.

  Pekny vecer!
   S pozdravom
    JaSan