[linux] OpenOffice

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Neděle Listopad 27 20:57:53 CET 2005

hmm... no uz som zistil ze jak to vyriesim... cez
'apt-get source --build openoffice.org' (-:
pouzivam totiz debian a zistil som ze zdrojaky na stiahnutie z webu OOo
nie su kompatibilne s debianovskym balickovacim systemom, kym na
debianovskom mirrori su upravene zdrojaky pripravene na skompilovanie do
balicka... osobne totiz uprednostnujem kompilaciu do balickov pred
instalovanim priamo, mam v tom vaecsi poriadok...
ale som chcel povedat ze tam asi maju niektore casti webu neaktualne, bo
napr. "posledne" zdrojaky na stiahnutie z download centraly su rc3...
a pokial ide o lokalizacie, stable som nenasiel priamo v download
centrale, ale az na stranke slovenskeho lokalizacneho projektu...
jednoducho, nevyznam sa v tom webe, lepsie mi idu debianovske servery (-:

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.