[linux] pl2303 & nabijanie

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Neděle Listopad 27 22:48:27 CET 2005

no... ono to charger.exe funguje aj ked tam mobil nie je pripojeny...
takze neviem ci to moze byt AT prikaz... ale vraj na dosticke v tom
kabli je este nejaky dodatocny chrobak ktory kontroluje nabijanie... ale
mozem popozerat...

co sa tyka emulacie, skusal som uz, ale wine mi akosi nedava pristup k
USB...
reverzne inzinierstvo je pre mna uuplny koniec... teda co som este
zistil... ten charger.exe je flash, ktory si vyextrahuje chargersw.exe a
ten spusti (velmi inteligentne, ked ide clovek cez charger.exe tak musi
pol minuty cakat kym sa natiahne...). ak chargersw.exe nevie najst kabel
v ziadnom porte, vypluje messagebox "USB Charger is not responding." ale
ked som pozrel vystup disassemblera, bolo mi to na velku figu, asm je na
mna prilis neprehladne (obzvlast ked tam nie su komentare (-: )

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.