[linux] Firewally "krabicky" na vytvorenie napr. DMZ

Jan Sarenik jasan na x31.com
Neděle Listopad 27 23:17:24 CET 2005

Ahoj!

> potrebujeme nainstalovat/vymenit niekolko linuxovych firewallov a minuli sa
> nam low-end masiny :-) . Takze hladam nejake lepsie riesenie ako by bol nakup
> repasovanych PC alebo nasadenie GHz vykurovacich telies. Predstava je kupit
> nejake relativne lacne krabicky s otvorenym linuxovym firmverom. Podla
> www.linuxdevices.com take existuju - daju sa tuna zohnat, ma niekto
> skusenosti?

To je velmi dobra otazka. Pokial sa nemylim, ziadna firma nerobi
distributora konkretne pre Slovensko. Dalsia vec je, ze co viem, tak
dobre skusenosti maju ludia s krabickami Soekris. Tie budu vsak mozno
az prilis drahe (podla toho na co ich chces), najma ked by si to
objednaval po jednom tak bude draha doprava. A ak by si objednaval aj
viac, mozno by sa na Slovensku naslo viac ludi, ktori by mali o podobnu
hracku zaujem, takze si myslim ze by urcite stalo za to opytat sa aspon
na tomto mailingliste, v pripade ze sa rozhodnes objednavat zo
zahranicia.

Zdroje:
http://www.mini-itx.com/
http://www.soekris.com/
(Soekris pre EU http://soekris.kd85.com/)

  Tolko moj napad. Prosim informuj ma, ak nieco vymyslis.

  S pozdravom
   JaSan.