[linux] Firewally "krabicky" na vytvorenie napr. DMZ

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Listopad 28 10:09:35 CET 2005

Kocur napsal(a):

> No..
> mna napada nahradit stare firewaly, teda predpokladam ze hardware od
> 386 po P1,
> niecim z dielne VIA..
>
> teda konkretne doskami od Via formatu ITX, z procesormi C3, do neakych
> 1000MHz
> ich tusim vyrabaju z pasivnym chladicom, a taktiez sa da miesto HDD
> pouzit "Flash Disk"
> ..Apacer ATA Disk Modul (ADM), ci PQI Disk-On-Module (DOM)
>

> hmm...

S Linuxom na Mini ITX sa dost zaobera Stewen Watsky so svojim BeatrIX
Linuxom. Pred casom mi ukazoval jedno uplne tiche ITX bez jedineho
vetraka a s CF namiesto disku a na nom rozbehnuty Linux. Zda sa, ze to
fungovalo. Pustal na tom muziku, filmy, dokonca v Cross Over Office mal
spusteny Word. :-) Skuste pohladat v diskusnych forach, ci nevykuchate
nieco zaujimave.

http://www.watsky.net/

Matej