[linux] Firewally "krabicky" na vytvorenie napr. DMZ

Kocur kocur na zsvak.sk
Pondělí Listopad 28 11:19:31 CET 2005

No ..
ked vravish teda ze by to mal byt iba cisto Router z Firewalom..
..tak neviem ci by nebolo vhodne sa pozriet po niecom takomto:

http://www.planet.com.tw/product/product_intro.php?menu_id=15

..toto ale zrejme bude mat administraciu cez web, telnet a pod.
..a neviem teraz ze ci nektore z tychto produktov nemaju v sebe linuxove
jadro..
...kedze som takyto "HW ROUTER drzal v ruke iba raz" ...

----- Original Message -----
From: <variny na radiolan.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, November 28, 2005 11:02 AM
Subject: Re: [linux] Firewally "krabicky" na vytvorenie napr. DMZ

Staci 2x ethernet a sirka pasma ADSL, cize max. niekolko megabitov. Sluzby
 typu NTP server, nic viac. Cize mohla by byt aj nejaka "sranda od
mikronetu", ale nie aby som spekuloval ze ako prepasirujem existujuci a
odladeny firewall.sh cez nejake divotvorne webove rozhranie :-) Napis
prosim nejaky konkretny typ co to umoznuje.

Treba toho tuna okolo 5 ks a keby to malo vyjst viac ako 5000 Sk/kus tak
sa nam to neoplati zhanat a pojdeme cestou standard PC.

Diky zatial vsetkym, ani som necakal tolko odpovedi.

Juraj