[linux] Firewally "krabicky" na vytvorenie napr. DMZ

Misu linux na misu.sk
Pondělí Listopad 28 11:39:45 CET 2005

Ahoj

Micronet SP916BM v2 :) Je v tom linux, ma to telnet aj web rozhranie,
firewall je klasicky iptables. Obsahuje to DHCP (samozrejme vie aj
pridelovanie na zaklade mac adresy). Von to ma 1 ethernet dnu to ma 4
ethernety a jeden wlan (momentalne pouzivam vsetky porty, vcetne wlanu a
hodne aktivne, vykon je spolahlivy a nemrzne to)

Cena bola 1400 Kc bez DPH (Kupil som to v Prahe). Akurat neviem do dnes
preco to bola take lacne a nevedela mi to vysvetlit ani obchodnicka :)
Standardne to vtedy vsade stalo tak o 1000 Kc viac.

Pouzivam to rok, kazdy den lezie cez to 2 - 6 pc + 2 tlaciarne. Ma to
tlacitko HW reset, takze ked to clovek skonfiguruje ako by nechcel da sa
to dostat do stavu aky je v navode :)

NTP to standardne neopsahuje.

Co sa tyka HW tak je to zhluk realteku :) CPU na architekture mips.

Misu