[linux] qmail virtual domain na dvoch serveroch

Dominik Filipp filipp na atlantel.sk
Pondělí Listopad 28 16:20:38 CET 2005

Ahoj
mam takyto problem (a mali ho aj ini na tomto mailing liste ale nikto im
neodpovedal):

Mail provider mi hostuje domenu A.sk (qmail).
Niektore konta domeny interne-konta na A.sk stiahnem fetchmailom na firemny
mail (qmail). Ostatne externe-konta na A.sk si stahuju externisti sami cez MUA.
Komunikacia MUA interny -> interny je ok, problem nastava ked sa posiela
mail z interny na A.sk -> externy na A.sk. Mail samozrejme ostane na firemnom
mail serveri a nema dovod ist k providerovi.

Zda sa, ze Postfix by to riesil cez transport_maps, ale co qmail? Da sa to?
Dakujem