[linux] Firewally "krabicky" na vytvorenie napr. DMZ

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Pondělí Listopad 28 22:29:44 CET 2005

Aj mne bezi doma ticha epia ako server. Mam tam disk s notebooku, takze
to nie je uplne tichy server, ale aj tak je velmi tichy. Bezi to zatial
spolahlivo uz pol roka.

Matus

--
Matus Horvath

e-mail: matus na mujmail.cz
jabber: horvo na jabber.sk   ICQ: 33936477   MSN: matus na mujmail.cz