[linux] problem s tvorbou *.so OO.org -vyriesene paralelne glibc

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 29 08:55:30 CET 2005

Vazena konferencia!

Ako som pisal mal som problem v stave gnuoldld...

Cele to prestalo byt ak som z /lib/i686 vymazal link libc.so.6 na
glibc2.3.2 zo drojakov (v /lib je ten isty link na glibc 2.2.5) a
doinstalovani rpm glibc2.3.4 pre MNDk9.2 do 9.0 a cuduj sa svete vsetko
ide.. Ak bola pocas instalcie zo zdrojakov skor uvedena cesta na
glibc2.3 v ld.so.conf  tak nenabehol ani init a zachranit sa dalo len
cez lilo rescue, mount, chroot, rm, ln  a ld-config...

Tusim ,kde problem bol, ale moze mi to niekto potvdit...

Vdaka

Peto