[linux] vziadelene pripojenie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Listopad 30 09:58:59 CET 2005

On Wed, Nov 30, 2005 at 09:51:31AM +0100, rybar na lust.sk wrote:

> na miestnej sieti sa na sambu z xp dá pripojiť. Pripojenie na net mám adsl
> cez modem ktorý funguje aj ako router(domáca sieť). Ide mi o to, že občas
> potrebujeme niečo stiahnuť zo servra cez net ale bezpečne aby to mohli len
> určitý užívatelia.

Tak potom na WinXP nainstaluj program WinSCP. ssh daemon uz na serveri
pravdepodobne mas rozbehnuty, ani o tom nevies. ;-) Cize pri pokuse
o pripojenie cez WinSCP na ten pocitac by ti to malo hned fungovat.
Pravda po prihlaseni sa spravnym menom a heslom (cize na tom serveri
akurat vytvoris spravneho uzivatela, ak este takeho vytvoreneho nemas).

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :