[linux] lpr a fonty

Robert Pavelka Pavelka.Robert na ebo.seas.sk
Středa Listopad 30 13:35:42 CET 2005

Prepacte, toto bolo poslane mnou, z mojej domacej posty, lists.linux.sk to
pozdrzal,
ze nie som clenom konfery a teraz to (asi admin vypustil), ale je to uz
bezpredmetne.
Dam si pozor a uz z inej adresy nebudem posielat maily do konfery.

linux-bounces na lists.linux.sk napsal dne 28.11.2005 18:39:00:

> Mam nainstalovanu laserovu tlaciaren ako zariadenie lj4 , pouzivan
> lpd. Vsetko
> ide, ako ma, len ked dam vypisat textovy subor pomocou lpd -Plp text.txt,

> vytlacene pismenka su male. Ako zmenim velkost vypisovaneho textu ?
Nechcem