[linux] vziadelene pripojenie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Listopad 30 17:54:27 CET 2005

On Wed, Nov 30, 2005 at 03:13:25PM +0100, rybar na lust.sk wrote:

> takto medzi nami treba niečo okrem toho povoliť(fw alebo pod?)
> samba mi beží na miestnej sieti, treba k tomu vpn?

Ked chces pristupovat k suborom zvonku a iba obcas, tak zabudni na
vpn, zabudni na sambu, a pouzi z klientov WinSCP. Na serveri akurat
musis mat povoleny port 22, co je port, na ktorom pocuva ssh daemon.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :