[linux] Re: update kde v suse 9,2

Juraj Variny variny na radiolan.sk
Úterý Říjen 4 19:15:32 CEST 2005

Ty si si stiahnuté súbory inštaloval priamo pomocou rpm -Uvh ? To nebol dobrý
nápad. Pridaj si sieťový zdroj KDE balíkov (ak si dobre pamätám, sú tam
závislosti na novšie Xorg, tak treba aj zdroj Xorg balíkov) a potom znova
spusti aktualizáciu/upgrade systému. Zdroj sa dá spraviť aj zo stiahnutých
súborov na disku, ak treba.

Juraj