[linux] Re: update kde v suse 9,2

rybar rybar na lust.sk
Středa Říjen 5 09:26:35 CEST 2005

Dne úterý 04 říjen 2005 19:15 Juraj Variny napsal(a):
> Ty si si stiahnuté súbory inštaloval priamo pomocou rpm -Uvh ? To nebol
> dobrý nápad. Pridaj si sieťový zdroj KDE balíkov (ak si dobre pamätám, sú
> tam závislosti na novšie Xorg, tak treba aj zdroj Xorg balíkov) a potom
> znova spusti aktualizáciu/upgrade systému. Zdroj sa dá spraviť aj zo
> stiahnutých súborov na disku, ak treba.
jj, viem ale učím sa suse len dva mesiace. skúšal som pridať inštalačný zdroj
na ftp://ftp.muni.cz:21/pub/kde/stable/3.4.2/SuSE/src
vypíše: Nemohu vytvorit instalační zdroj
error(instSrc:E_no_instsrc_on_media)
skúšal som všetky adresáre a nič. Vcelku nevadí, x server som obnovil a skoro
všetko už funguje. Ešte mi chýbajú knižnice:
libcal.so.2
libkdepim.so.1
libmimelib.so.1
a pod. V balíkoch nie sú a neviem kde zohnať