[linux] Re: update kde v suse 9,2

Juraj Variny variny na radiolan.sk
Středa Říjen 5 12:36:41 CEST 2005

Tento mirror co uvadzas sa podla vsetkeho vobec neda pridat do YaSTu ako zdroj
kedze tam chyba podadresar "yast-source" . Odporucam namiesto toho pouzit
oficialne zdroje s adresami

http://ftp.suse.com/pub/suse/i386/supplementary/KDE/update_for_9.2/
http://ftp.suse.com/pub/suse/i386/supplementary/X/Xorg/Xorg-X11R6.8.2/i386/suse92/

Zoznam mirrorov ftp.suse.com je napriklad na

http://www.novell.com/products/linuxprofessional/downloads/ftp/int_mirrors.html

Juraj