[linux] ATI RAdeon 9250

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Čtvrtek Říjen 6 16:28:56 CEST 2005

On Thu, Oct 06, 2005 at 04:10:36PM +0200, mior wrote:
> Zdravim,
>
> mam dostat do skoly par desktop stanic s ATI Radeon 9250. Samozrejme ze tam
> budem instalovat Linux.
>
> Ma niekto s touto kartou skusenosti? Nebudu s nou pod Linuxom problemy?

Ja mam radeon 9200. Potrebujes na to trocha novsie Xorg (obsiahnute
uz aj vo fedora core 3 napr.) a funguje spravne (dokonca aj 3D).
Popripade mas na vyber original ATI ovladac, ktory je problematicky.

Pokial viem, 9250 by mal byt nejak osekany 9200. Alebo sa mylim?

Takmer vsetky ATI Radeon ti pojdu pekne v 2D rezime. 3D pojde len
na starsich typoch.

		SAL