[linux] squid cpu gettimeofday pool

Čtvrtek Říjen 6 16:36:22 CEST 2005

On 06.10 13:00, Ladislav Kaderjak wrote:
> squid mi v pravidelnych intervaloch (~minuty) vytazuje CPU takmer na
> 100%, "cosi" (vid nizsie) urobi (~minuty) a tak dookola a zda sa ze to
> nesuvisi so zatazenim poziadavkami od clientov

moze ist o pravidelne cistenie memory, disk cache, a par dalsich veci.

> na google zda sa, je to dost casty problem, ale riesenie sa mi
> nepodarilo najst, vie ho niekto ?

pomohlo by zapnutie debugu a citanie cache_logu v case ked sa to deje.

> CPU AMD Athlon(tm) XP 1800+
> MEM 1GB
> kernel 2.4.27
> squid 2.5.STABLE3-2.fc1

fuj fuj fuj. to je velmi stara verzia, upgraduj aspon na stable11.
predtym ine problemy ani nehladaj.

> cache_dir ufs /var/spool/squid 2048 32 256 (na ext3 ja viem, ze to nie
> je optimalne, ale momentalne s tym nepohnem)

to akoze nemozes ani zmenit na aufs ktore by malo byt o dost rychlejsie?
He who laughs last thinks slowest.