[linux] Tlaciaren HP LaserJet 1020

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Říjen 7 06:49:29 CEST 2005

Ivan Frano wrote:

>Pod FC neviem, ale principialne je to asi (takmer) jedno......
>V MDK 10.0 10.1 aj Mandrive mi s pouzitim CUPS a HPIJS slape bez problemov...

Tiez si myslim, ale tusim je podporovana aj v turboprinter driver-i pre
asi 100 ks tlaciarni - free verzia nema niektore funkcie napr. monitor
stavu ale je aj verzia za tusim 20Eur, ktora je kompletna- vyborne
skusenosti mam s nou a HP  5L-kou  spokiu s Epson R300, default to po
vybrati tlaciarne zo zonamu dava ako CUPS ale mozno volit aj ako line
printer....

Peter