[linux] Slovensky preklad editora Vim 7.x - dostupny na stiahnutie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Sobota Říjen 8 00:47:42 CEST 2005

Zdravim!

Tak ako som sluboval, dokoncil som preklad textoveho editora Vim vo
verzii 7.x, ktora este nie je standardne v linuxovych distribuciach.
S ktorymi vecami nie som este spokojny sa docitate na stranke
slovenskeho prekladu Vimu - http://rajo.platon.sk/index/sk/show:vim

Prosim zbehlejsich userov, aby to pretestovali v roznych konfiguraciach.
Cim skor, tym lepsie, aby sme mali preklad vyladeny, ked bude Vim 7.0
vydany.

Ak nebudu ziadne pripomienky, v priebehu tyzdna chcem poslat subor
autorovi na zaclenenie.

Diik vsetkym testerom, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :