[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Úterý Říjen 11 11:19:52 CEST 2005

On 11.10 11:10, Kocur wrote:
> No ohladne toho rozdelenia disku som sa zle vyjadril....
> myslel som samozrejme partition type.. (ext2, ext3, reiserfs a pod.)

odporucam daco so zurnalom. ja pouzivam ext3, ak niektora distribucia
preferuje reisersfs, xfs alebo jfs, moze byt.

> co ja mam skusenosti, tak skripty pre drweba su robene v perly..
> taktiez uvazujem aj o spamassassine...
> ..naekej tiej dialkovej sprave sshd, vnc popripade.. (sshd chodil v pohode)

na server nedavaj Xy ani VNC. ak ich chces spravovat odinadial, ssh vacsinou
staci alebho si tam capni webmin a k nemu http server.

> ci racej rovno neskusit nejaku inu (mini) distribuciu..

nie je to taka zla konfiguracia aby bola potrebna mini distribucia, bezne
distra bydu zrejme vyhovovat

(R)etry, (A)bort, (C)ancer