[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Úterý Říjen 11 11:24:19 CEST 2005

Dňa Ut 11. Október 2005 11:10 Kocur napísal:
> Caff..
>
> No ohladne toho rozdelenia disku som sa zle vyjadril....
> myslel som samozrejme partition type.. (ext2, ext3, reiserfs a pod.)
>
> co ja mam skusenosti, tak skripty pre drweba su robene v perly..
> taktiez uvazujem aj o spamassassine...
Na ten SA by som radsej zabudol. Cely stroj bude potom neuveritelne pomaly.
Pred pol rokom sme podobnu zostavu nahradili lepsou (bol tam P-233MHz a MDK
9.2) prave kvoli pomalosti. Inac slapal spolahlivo (postfix/NAT/FW/squid).

> ..naekej tiej dialkovej sprave sshd, vnc popripade.. (sshd chodil v pohode)
> ..
> pytam sa preto "aby to cele" nebola strata casu...
> ..zbytocna robota...nervy ..
>
> ci racej rovno neskusit nejaku inu (mini) distribuciu..
to od distra moc nezavisi, ale pri dnesnych cenach pc by som tam dal radsej
nieco ine. Otazka je este, kolko tych mailov bude SA kontrolovat.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.