[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Úterý Říjen 11 11:28:36 CEST 2005

On 11.10 11:24, Lubomir Host wrote:
> /tmp ma zmysel oddelovat. Kvoli tomu, ze preplneny root fs znamena, ze
> si uzivatelia nemozu zmenit heslo (vytvara sa tmp subor). Zazil som to
> kedysi na skolskom serveri. Kvoli uspore je lepsie mat jednu vacsiu
> particiu pre tmp, takze /var/tmp je symlinka na /tmp alebo naopak a je
> to na zvlastnej particii.

ano, na /tmp som zabudol (asi preto ze ani v predch. maile nebol spomenuty).
ja na /tmp mountujem tmpfs s obmedzenim na 128MB. niekedy to vsak nemusi stacit.

Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901