[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Říjen 11 12:01:45 CEST 2005

No..
z upgradom HW nepocitajte..
..a ani nic ine na nahradenie zatial nemaam...
..(ba priam ako docasny server teraz sluzi PCko ktore som si priniesol z
domu..)
RAM sa uz zvysit nedaa... vsetkych 8 SIMM slotov je full..
NA NOVY SERVER TU CAKAM UZ DVA ROKY...

SpamAssassin (spamd) xem pouzit preto ze denne mi pride cca 8 spamov..
a mam tu tak 100 mailboxov aktivnych, ktorym to tiez vychadza tych 8 spamov
za den....
..dalej virusy, a rozne ine adwares generuju maily z adresami
adam na moja_domena.sk
steewe@, a pod..
toto planujem osetrit bud local_recipients_listom v postfixe, alebo este
pogooglujem po niecom inom..
..kedze tvar e-adries mam krstne.priezvisko na domena.sk..

dialkovu spravu ssh a vnc chcem pouzivat na administraciu "z vnutra"..
..a obcasne ssh "z vonku"..

tento server mal dost problem z rychlostou pristupu na HDD citanie/zapis
..a preto hladam aj tu sposob, ako to co najviac urychlit..