[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Úterý Říjen 11 12:21:31 CEST 2005

On 11.10 12:01, Kocur wrote:
> z upgradom HW nepocitajte..
> ..a ani nic ine na nahradenie zatial nemaam...
> ..(ba priam ako docasny server teraz sluzi PCko ktore som si priniesol z
> domu..)
> RAM sa uz zvysit nedaa... vsetkych 8 SIMM slotov je full..
> NA NOVY SERVER TU CAKAM UZ DVA ROKY...

aha, blbe.

> SpamAssassin (spamd) xem pouzit preto ze denne mi pride cca 8 spamov..
> a mam tu tak 100 mailboxov aktivnych, ktorym to tiez vychadza tych 8 spamov
> za den....
> ..dalej virusy, a rozne ine adwares generuju maily z adresami
> adam na moja_domena.sk
> steewe@, a pod..
> toto planujem osetrit bud local_recipients_listom v postfixe, alebo este
> pogooglujem po niecom inom..
> ..kedze tvar e-adries mam krstne.priezvisko na domena.sk..

OK, na toto by SA a drweb mohli stacit. ale zabudni na squid.

> dialkovu spravu ssh a vnc chcem pouzivat na administraciu "z vnutra"..
> ..a obcasne ssh "z vonku"..

na vnc tiez zabudni, naozaj nema zmysel a nebudes musiet instalovat cokolvek
co ma nieco spolocne s Xwindows

> tento server mal dost problem z rychlostou pristupu na HDD citanie/zapis
> ..a preto hladam aj tu sposob, ako to co najviac urychlit..

pouzi IDE disk na / (a pre istotu 512MB swapu), a SCSI disk na /var a /home

Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody