[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Jan Sarenik jasan na x31.com
Úterý Říjen 11 19:47:43 CEST 2005

Ahoj ahoj!

> zbytocne to komplikujes. vacsinou imho staci vyhradit extra particie pre
> /var pripadne /home, extra /boot ma zmysel, len ak ma BIOS problem s
> bootovanim a vacsich diskov, /usr skoro nikdy, /var/tmp detto.

Toto je prave otazka konkretnych poziadaviek. Ked chcem, aby root
particia bola co najmensia (a pouzivam na root particiu ext2),
potrebujem aj /usr.

Ajtak je to vsetko otazka viery :-) Ked raz niekto nieco zacne robit
a ma na to dostatok argumentov, ze preco to tak robi, tazko mu to
z hlavy vybijes. Nesnazim sa nikomu, ani Tebe, Fantomas, vybit Tvoj
zauzivany system z hlavy, len hovorim ten moj (aj to urcite zjednoduseny
lebo keby som tu mal opodstatnit co a preco, poslali by ste ma do...
linux-philosophy na lists.linux.sk), pre inspiraciu a vdaka tomu, ze mi to
okomentujes, sa mam moznost nad tym mojim zamysliet, ci nieje zbytocne
prekomplikovany a zobrat si dobry priklad od starsieho skusenejsieho
kolegu.

   Dakujem a prajem pekny vecer!
    S usemvom
     JaSan