[linux] IP aliasy a 2 siete

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Říjen 11 22:11:57 CEST 2005

Hello,

Tuesday, October 11, 2005, 21:47:22, Lubomir Host wrote:

LH> zdebugovali, tak problem je v tom, ze 86.x.y.z boli donedavna
LH> povazovane za lokalny subnet a vela klientov ma stare servery,
LH> ktore odmietaju pakety z tychto IP. Hod 86.100.x.y do googla,
LH> urcite nieco najdes.

  hmm tak o tom som nevedel... a narychlo som ani nic nevygooglil. Ale
  ten problem s mailami som vyriesil, to bola moja chyba, necakal som
  ze sa ta nova adresa zacne pouzivat. Provider urobil reverzne DNS aj
  na novu IP, len hostname sa resolvoval spat len na staru... teraz sa
  resolvuje na obidve s maily idu v pohode...

LH> Spravit OpenVPN medzi tymi dvomi servermi a a pripajat sa cez VPN by
LH> neslo?

  no to sa mi zda ako s kanonom na vrabce uz aj vzhladom na to, ze
  pojde v zasade len o par dni pocas ktorych sa budu menit zaznamy v
  DNS. Ale mohlo by to ist nejako cez "ip route"? Nejako mu povedat
  aby pre konkretnu destination IP pouzil konkretnu source IP? Blbo sa
  experimentuje na live serveri, inac by som to skusil...

--
  bYE, Marki