[linux] IP aliasy a 2 siete

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Říjen 11 22:22:03 CEST 2005

On Tue, Oct 11, 2005 at 10:11:57PM +0200, Marek Podmaka wrote:
>   no to sa mi zda ako s kanonom na vrabce uz aj vzhladom na to, ze
>   pojde v zasade len o par dni pocas ktorych sa budu menit zaznamy v
>   DNS. Ale mohlo by to ist nejako cez "ip route"? Nejako mu povedat
>   aby pre konkretnu destination IP pouzil konkretnu source IP? Blbo sa
>   experimentuje na live serveri, inac by som to skusil...

Ak mas dva servery v jednej LAN, kde su aj dalsie servery (teda
nedoveryhodne z tvojho pohladu), nemoze ti niekto odchytavat komunikaciu
medzi tvojimi servermi? Alebo pouzivas na connect do mysql SSL?

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :