[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Úterý Říjen 11 22:52:48 CEST 2005

On 11.10 18:42, Jan Sarenik wrote:
> Ak sa nemylim, medzi /tmp a /var/tmp je jeden podstatny rozdiel (podla FHS),
> ze /tmp nezarucuje, ze data sa tam po reboote budu nachadzat a /var/tmp
> je prave na data, ktore sa (pravdepodobne) objavia (pokial ich tvorca nevymaze)
> aj po restarte pocitaca.

> /tmp som nespominal prave preto, ze tam sa hodi tmpfs, ktore aj vyhovuje
> tomu, ze po restarte je to prazdne.

nemylis sa a ani to tu nikto netvrdil. prave naopak, o kazdom sme hovorili
extra a rovnako ako som napisal ze pre /tmp sa extra particia oplati a to
tmpfs, napisal som ze pre /var/tmp extra particia nema zmysel.

42.7 percent of all statistics are made up on the spot.