[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Úterý Říjen 11 22:57:46 CEST 2005

On 11.10 18:47, Jan Sarenik wrote:
> Toto je prave otazka konkretnych poziadaviek. Ked chcem, aby root
> particia bola co najmensia (a pouzivam na root particiu ext2),
> potrebujem aj /usr.

a preco chces aby bola root particia co najmensia? (a co s tym ma ext2?)

ak to je preto, ze v base kerneli mas podporu len ext2 FS a zvysne FS
dotahujes z initrd ako moduly, prave za tymto ucelom sa zvykne oddelovat
extra particia na /boot.

ak mas iny dovod, sem s nim...

Inac, v historii unixov sa naozaj zvykol pouzivat maly root filesystem a
/usr sa oddeloval. dovody boli podobne, napriklad root bol na diskete a
ovladac pevnych diskov sa natahoval az pri bootovani...
dnes sa vsak pre tieto ucely vyhradzuje /boot

99 percent of lawyers give the rest a bad name.