[linux] IP aliasy a 2 siete

Úterý Říjen 11 23:20:45 CEST 2005

On 11.10 21:47, Lubomir Host wrote:
> Tak presne tento problem kolega riesi uz asi tyzden. Ma problem
> s DNSkom. Teda u neho je nastavene vsetko spravne, ale blbne to.
> Niektori klienti nevedia resolvnut jeho domeny. Ak sme to spravne
> zdebugovali, tak problem je v tom, ze 86.x.y.z boli donedavna povazovane
> za lokalny subnet a vela klientov ma stare servery, ktore odmietaju
> pakety z tychto IP. Hod 86.100.x.y do googla, urcite nieco najdes.

zaludnosti DNS su dost komplikovane a ich debug je niekedy pekne zdlhavy.

bohuzial marki neuviedol konkretne IP zeby som sa na to pozrel detailnejsie.

zatial viem asi tolko ze 86.in-addr.arpa JE delegovane na RIPE. bohuzial
dalsie delegacie su az na urovni /24 subnetov (pokial niekto nedostane /16,
co v tomto pripade nedostal).

pozrel som si par subnetov a vyzera to ze provider zatial delegoval od RIPE
reverzy iba pre subsiete .224. .225. .227. .228. - pokial vase IP nepatria
do tychto rozsahov, problem je tu...

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
then used against you.