Fw: [linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Říjen 12 08:35:47 CEST 2005

 --- ospravedlnujem sa Matusovi, ze som tento mail poslal jemu na mail a nie
do konfery ---
:)

 No obydva disky su SCSI..

a SCSI radic nema podporu HW raidu
..radic je onboard..kategorie scsi2..

o linux raide som uvazoval preto, aby som trochu urychlil
citanie a zapis, prip. sync operacie..

??..vravish ze to nieje dobry napad ..??

Este ma napadla takato vec, ohladne bootovania..
HDD IBM - 4134 sect.
HDD WD - 4157 sect.

spravit linuxraid md0 nasledovne
  ibm od 1-4134  ->> /
  wd od 1-4134 ->> /
      RAID1 (mirror)

  wd od 4135-4157 ->> /boot

..ja si myslim ze toto by mi to potom bootovat vedelo bez problemov..
..ak sa mylim, poopravte ma,
(na tomto stroji sa velmi zle skusa, preto sa radcej pytam vopred)