[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Jan Sarenik jasan na x31.com
Středa Říjen 12 09:24:35 CEST 2005

Ahojte sa!

> a preco chces aby bola root particia co najmensia? (a co s tym ma ext2?)
>
> ak to je preto, ze v base kerneli mas podporu len ext2 FS a zvysne FS
> dotahujes z initrd ako moduly, prave za tymto ucelom sa zvykne oddelovat
> extra particia na /boot.

Nie, tymto to nieje. Jediny pripad v ktorom pouzivam initrd je, ked
mam rootovsku particiu na LVM.

> ak mas iny dovod, sem s nim...

Ak mam malu '/' particiu, moze sa mi dosahat cokolvek (aj /usr), ale
stale mam tuto cast disku, ktora obsahuje zakladne utility (ako
napr. fsck) a ktora vdaka tomu ze je mala, sa neoveruje 5 minut
ale par sekund. Teda moze mi to posluzit ako rescue system a az
keby sa pokazila '/' particia, musim pouzit bootovacie CD alebo
nieco dalsie.

Zvyk je zelezna kosela.

   Pekny den!
    JaSan :-)