Fw: [linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Středa Říjen 12 10:00:07 CEST 2005

On 12.10 09:33, Lubomir Host wrote:
> Neviem co stale riesite.

ja riesim asi tolko: da sa to, ale mas male disky, nerob to
(pokial nie je iste ze 4GB by dohromady stacili)

vykon mirrorom velmi neziskas (na mail serveri bude zapis skoro tak casty
ako citanie), jedine spolahlivost.

I intend to live forever - so far so good.