Fw: [linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Říjen 12 10:18:47 CEST 2005

On Wed, Oct 12, 2005 at 10:00:07AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> ja riesim asi tolko: da sa to, ale mas male disky, nerob to
> (pokial nie je iste ze 4GB by dohromady stacili)

Ano, 4G moze byt naozaj malo. Tak som to konecne pochopil aj ja. ;-)

> vykon mirrorom velmi neziskas (na mail serveri bude zapis skoro tak casty
> ako citanie), jedine spolahlivost.

Ta spolahlivost moze byt rozhodujuca, najma ak su tie disky starsie
a teda je vyssia pravdepodobnost, ze za chvilku sa vydaju na cestu do
kremikoveho neba. Ale zalezi to od toho, ze kolko mailov cez to pojde,
ze ci to bude stihat.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :