[linux] Dotas

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Neděle Říjen 16 13:49:17 CEST 2005

On Sun, Oct 09, 2005 at 09:11:26PM +0200, Jb wrote:
> Mám Linux Debian a nejde mi tam Tv Tuner Bt 878a Aims Lab nevie mi niekto
> poradit kde to viazne.

V prvom rade to viazne v nedostatku informacii, a to ako z Vasej, tak aj
z informacii poskytnutych mailing listu. Skuste napisat trosku podrobnejsi
popis problemu, inac Vam nebude schopnych pomoct vela ludi, resp. nebudu
skusat hadat, co by s tym mohlo byt.

Myslim, ze na zaciatok by sa napriklad hodili informacie ako zoznam
zavedenych modulom (prikaz lsmod), nejake tie systemove zaznamy
(vystup dmesg skrateny na rozumnu velkost). Dalej nejake tie vseobecne
veci ako distribucia, pouzite jadro... .

Zidu sa samozrejme aj konkretne prejavy nefunkcnosti - ked spustim nejaky
program na sledovanie TV, co to spravi/nespravi, s akou chybou to spadne,
popr. zatuhne pocitac, na monitore sa vytvori cierna diera a pohlti
vsetko okolo, nastane kolaps vesmiru :-).

Skratka, cim viac informacii poskytnete, tym viac informacii mate sancu
dostat naspat od cloveka, ktory nieco podobne riesil.

Vela stastia
	Milan Plzik