[linux] mailing list 'Programovanie'

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Říjen 19 09:12:01 CEST 2005

On Wed, Oct 19, 2005 at 09:10:55AM +0200, Lubomir Host wrote:

> A nakonfigurovat antispam by neslo? Podla mna je to iba otazkou casu,
> kedy sa toto zacne diat aj v linuxovom (teda v tomto) mailingliste. Ale
> kedze tam nikto aj tak neprispieva, tak sa tak ci tak moze zrusit.

Predpokladam, ze sa to deje aj tu, ale kedze je to moderovane, tak
ich musi moderator filtrovat. Ja denne odfiltrujem okolo 10 spamov
v mailingliste sklugu. Fakt toho chodi v poslednom case privela
(neviem z akeho dovodu, ci prestal spravne fungovat antispam alebo
ho treba len naucit).
Ak treba, mozem tam dodat bayes DB spamassassinu, ktore som poctivo naucil.

		SAL