[linux] mailing list 'Programovanie'

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Říjen 19 15:56:18 CEST 2005

On Wed, Oct 19, 2005 at 03:00:45PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> to mozem aj ja ;) a najvyssie skore pri hame mam 1.9 (SOURCEFORGE SITE
> UPDATE) ;)
>
> ale imho by bolo lepsie pozbierat spamy ktore presli priamo mailing listami
> a narvat ich do SA ako spamy (a ten zvysok ako hamy).
>
> tiez dufam, ze su zapnute sietove checky, razor a dcc (a mozno aj pyzor)

Poslusne hlasim, ze vsetky spamy, ktore presli cez mailinglist
programovanie na lists.linux.sk mam poctivo ulozene. Za poslednu dobu ich
preslo tusim 69, 68 SA sprvoti nezachytil, takze som na nich ucil moj
bayes filter. Jeden z tychto 69 spamov sa mi vsak konecne chytil na
bayesovom filtri (asi mal rovnaky text ;-).

Vsetky spamy prichadzajuce do programovanie na lists.linux.sk vsak vykazuju
jeden jednoznacne identifikovatelny znak: obsahuju URL z geocities.com,
a to v tvare
http://nieco.geocities.com/nejake_meno/?nahodny_param=nieco_nahodne

Cize staci nahodit do SA taketo pravidlo a zverejnit postup, aby ho
mohli pouzit aj ini. Ma s tym niekto skusenosti? Ja zial nie. :-/

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :