[linux] Aky tootlkit?

Čtvrtek Říjen 20 17:09:26 CEST 2005

On 20.10 14:54, peto wrote:
> skusal som kompilovat FireFox na MDK 9.0 (2.4.18, glibc 2.2.x)
> a narazil som na problem aky toolkit vybrat pre kompilaciu...
> Qt devel som nechcel hladat, hoci je to dominantne pre KDE, Athena
> nebola ako volba, GTK devel som neinstaloval a tak mi ostal Xlib, co si
> myslim, ze bude najrychlejsia grafika, len by som tio rad dostal potvrdene

uprimne povedane, skompilovat mozillu bez gtk som neskusal, aj ked podla
docs sa to dalo. ocakavam vsak mensiu flexibilitu a skaredsie prostredie.
ale to hovorim o tom co sa nazyva mozilla suitem, nie FF.

> P.S robil som vo vim aplikaciu  na baze Xlib, Xaw(Athena) a
> Motif/LessTiff v kombinacii a teda viem o com je rec...

ved vyskusaj a uvidis... rychlost by si ziskat mal, ale kolko, ti nepoviem
There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller