[linux] pripojenie HDD

Michal Holes michal na holes.sk
Neděle Říjen 23 13:29:58 CEST 2005

Ahoj,

nenapisal si podrobnosti (na ktory ide kanal si ho pripojil a ci je na
nom viacero particii) a tak predpokladam ze povodne si tam mal iba jeden disk, druhy disk si pripojil ako secondary master a je na nom iba jedna particia. v pripade, ze mam pravdu, musi pomoct tento sled prikazov:

mkdir /mnt/docasny #najprv musis vytvorit adresar pre mount
mount /dev/hdc1 /mnt/docasny #a potom ho tam velmi jednoducho mountnut

prvy prikaz nemusis robit ako root, druhy ano. potom ako stiahnes data
staci dat

umount /mnt/docasny

ako root...