[linux] pripojenie HDD

rybar rybar na lust.sk
Neděle Říjen 23 21:09:50 CEST 2005

Dňa neděle 23 říjen 2005 20:13 Matus UHLAR - fantomas napísal(a):
> Prosim ta, najdi si niekde knizku o administracii linuxu, minimalne na
> zaciatku ti iste pomoze viac ako linux konfera
mám a dost mi pomohla

> mkdir vytvara adresare, nic nepripaja
viem, zle som sa vyjadril. ked kliknem pravým myšítkom na win95 a pozriem
vlastnosti tak má 20GB a to má linuxová particia

> nevynechal si zase medzery?
nie, aspon druhýkrat nie, k tomu už píšem blbosti. je to hdb, aspon yast tak
ukazuje. ked dám príkaz
mount /dev/hdb /mnt/win95 tak xe zadat typ systému súborov čo v tej knihe nie
je. je tam iba -t  msdos
dik za radu