[linux] Aky tootlkit?

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Říjen 24 08:57:10 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>Prosim ta, quotuj maily na ktore odpovedas nejakym rozumnym sposobom.

Ide to uplne v pohode, len skoda, ze mam CVS zdrojaky Deeppark alpha2 a
s nim nejdu neiektore extesnions, ale je to rovnako rychle, identicky
vzhlad ako s GTK akurat to  nepada na redirecte GDK SuperWin na GTK
mainwindow,,, ako s GTK buid-om... Ale napojenie FireFox-
Mozplugger-vrmlview som nerozchodil ani na jednom systeme...

inak je ta asi o 40% rychlejsie bez extensions...

Peto