[linux] Obnova boot loaderu pre SATA disk

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Říjen 25 11:58:17 CEST 2005

no to obnovenie MBR z Win CD nebol fakt dobry napad...

neviem ako ti priradilo ten SATA disk, ci ako hda alebo hde..

skus dat bootovat z prveho cd mandrivy..
pokracuj az po bod Instalacia, ked ti uz bude "detekovat" disky..
prepni sa na konzolu..v ktorej bude prikazovy riadok..

potom daj prikazy:

mount /dev/hda5 /mnt -t ext3    // ak je linux paticia na hda5, v
pripade potreby zamenit
cd /mnt/
lilo -r /mnt -v

no a potom  by ti mal mandrake nabootovat..
..ale zas ti nepojde pravdepodobne win..

takze sa potom este pozri ci mash v lilo.conf nasledovne:
other=/dev/hda1
    label="windows"
    table=/dev/hda1