[linux] problem so SSL kniznicou na Debian testing, blbne IMAPS, courier-imap - rychle riesenie problemu

Úterý Říjen 25 15:14:52 CEST 2005

On 25.10 14:34, Lubomir Host wrote:
> prave som pri aktualizacii mojho debian/testing servera narazil na taky
> problem, ze sa klienti nevedeli pripojit cez IMAPS. Problem bol zasity
> niekde v libssl kniznici.

dufam ze ti je jasne, ze pri testingu s takym niecim mozes ratat...

> [...]
> /etc/courier/imapd.pem: error:25066067:DSO support
> routines:DLFCN_LOAD:could not load the shared library

> Zaujimalo by ma, ze preco su v systeme dve libssl kniznice:
>
> -----------------------------------------%<-----------------------------------------
> 14:38 root na gimmel [/usr/lib/i686/cmov]## dpkg -l libssl\*
> un  libssl       <none>    (no description available)
> ii  libssl-dev   0.9.8a-2  SSL development libraries, header files and documentation
> ii  libssl0.9.7  0.9.7g-5  SSL shared libraries
> ii  libssl0.9.8  0.9.8a-2  SSL shared libraries

rozne programy zrejme pouzivaju roznu verziu openssl kniznice. tie pouzivaju
rozne mena shared suborov takze to nevadi. alebo si mozes skusit deborphan
(pripadne depfoster) ci ti nejaku neodporuci odinstalovat

> Mal niekto podobny problem?

bugs.debian.org/courier-imapd a podobne ;)
Save the whales. Collect the whole set.